Bratislavský závod po druhýkrát najlepší
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia sa stal druhýkrát po sebe najlepším závodom značky Volkswagen.
Bratislavský závod Volkswagen Slovakia získal druhýkrát po sebe ocenenie „Transformer of the Year“ za najväčší posun v rámci zvyšovania efektivity spomedzi všetkých výrobných závodov značky Volkswagen dosiahnutý v priebehu minulého roka. Triumfovať sa mu podarilo dokonca za mimoriadne náročných podmienok v čase epidémie koronavírusu.
Spoločnosť Volkswagen Slovakia začala intenzívne pracovať na zvyšovaní efektivity vo všetkých závodoch pred dvomi rokmi s jasným cieľom posilniť konkurencieschopnosť a zabezpečiť budúcnosť podniku. Zvýšenie efektivity závodov je zároveň jedným z hlavných cieľov stratégie značky Volkswagen pre produkciu a logistiku. Do roku 2025 majú byť všetky závody o 30 % efektívnejšie. Bratislavskému závodu sa podarilo z veľkej časti naplniť tento cieľ už vlani. Téma bola aj súčasťou lokálnej stratégie, ktorá viedla k najväčšiemu úspechu spoločnosti minulého roka – k získaniu výroby nových generácií modelov Volkswagen Passat a ŠKODA Superb, ktoré so sebou prinesú investíciu do výšky 500 mil. eur.
„Už v roku 2019 sme silno šliapli na brzdu a začali znižovať náklady. Motivovali sme každého jednotlivca, aby nám v plnení tejto úlohy pomohol. Vlani sme pokračovali v rozbehnutých aktivitách, i napriek extrémne náročnej situácii spôsobenej epidémiou koronavírusu. Koronakríza nás však naučila, že už aj zdanlivo nepatrná zmena v návykoch môže priniesť významnú úsporu. Pri tejto príležitosti ďakujem všetkým kolegom a kolegyniam, vďaka ktorých nasadeniu a angažovanosti sme dokázali obhájiť prvenstvo aj v tomto mimoriadne ťažkom období. Oplatilo sa to a naše snahy priniesli ovocie v podobe nového projektu, ktorý zabezpečí stabilné pracovné miesta do nasledujúcich rokov,“ povedal Dr. Oliver Grünberg, predseda predstavenstva a člen predstavenstva pre technickú oblasť vo Volkswagen Slovakia.
Bratislavský závod, ktorého kľúčovou oblasťou je výroba vozidiel piatich koncernových značiek, zvíťazil v silnej konkurencii ďalších 15 závodov značky Volkswagen. Vyhodnocovali sa štyri oblasti:
- efektivita,
- kvalita,
- ochrana životného prostredia a
- spokojnosť zamestnancov.
K tomu sa pridalo úspešné nasadenie desiatich kľúčových projektov v rámci strategických oblastí produkcie a logistiky.
Zdroj. Volkswagen Slovakia
Komentáre
Komentáre sú dostupné až po prihlásení na Váš Facebook profil. Ak ste neodsúhlasili Cookies, komentáre sa nemôžu zobrazovať.