Rezervácia termínu na miestnom úrade
Pre vybavenie administratívnych úkonov, ktoré nie je možné vykonať bezkontaktne!
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Devínska Nová Ves funguje od 1. 3. 2021 do odvolania pre verejnosť v obmedzenom režime.
Od pondelka 8. 3. 2021 sa prijímanie stránok viaže na objednávku cez rezervačný formulár.
Obyvateľom s trvalým pobytom v Mestskej časti Bratislava-Devínska Nová Ves bude na účel vykonania úkonu, ktorý nemôže byť vykonaný zaslaním zásielky alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie, k dispozícii podateľňa, pokladňa, matrika, evidencia obyvateľov a stavebný úrad len s rezerváciou termínu.
Obyvateľ sa musí na požiadanie preukázať negatívnym výsledkom RT-PCR testu nie starším ako 7 dní alebo antigénovým testom certifikovaným na území Európskej únie na ochorenie COVID-19 nie starším ako 7 dní, alebo osoba, ktorá prekonala ochorenie COVID-19 a má o jeho prekonaní doklad nie starší ako tri mesiace, alebo ak táto osoba bola zaočkovaná proti ochoreniu COVID-19 aj druhou dávkou vakcíny a od tohto očkovania uplynulo aspoň 14 dní, alebo osoba, ktorej zdravotný stav alebo zdravotná kontraindikácia neumožňuje vykonanie testu na ochorenie COVID-19
Z dôvodu znižovania mobility s ohľadom na zabránenie šírenia vírusu, budú obyvatelia bez trvalého pobytu v mestskej časti Bratislava-Devínska Nová Ves vybavovaní len elektronicky!
Komentáre
Komentáre sú dostupné až po prihlásení na Váš Facebook profil. Ak ste neodsúhlasili Cookies, komentáre sa nemôžu zobrazovať.