Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na obsah
Preskočiť navrch stránky Preskočiť na koniec obsahu

Na cestovný lístok postačí platobná karta. DPB spúšťa službu „Kartuj“

Dátum: 23.06.2021
Autor: Jana Vedejová
Počet videní: 1422
Na cestovný lístok postačí platobná karta. DPB spúšťa službu „Kartuj“

Vďaka tejto novinke si budú môcť cestujúci zaobstarať lístok priamo v prostriedkoch MHD. Služba je vhodná aj pre nárazových cestujúcich či turistov, ktorí sa takýmto spôsobom jednoducho dopravia MHD v rámci Bratislavy.

Po niekoľkomesačnom vývoji spúšťa DPB od 1. júla 2021, do skúšobnej prevádzky službu „Kartuj“. Ide o registráciu jednorazových cestovných lístkov priložením platobnej karty či smart zariadenia k označovaču vo vozidle bratislavskej MHD (TAP), vždy po nastúpení do vozidla.

„Inovovaná služba nadviaže na svoju predošlú verziu, v rámci ktorej slúžila bezkontaktná platobná karta len ako nosič predplatného cestovného lístka. Najväčšie výhody pre cestujúcich plynú najmä z jednoduchej a ľahko dostupnej možnosti úhrady cestovného,“ povedal Martin Rybanský, predseda predstavenstva DPB a.s.

Jeden TAP bude stáť 1 Euro. Prvý prestup na iný spoj, do 45 minút po platenom TAPe, bude zdarma. Denný strop, ktorý cestujúci zaplatia, je maximálne za 4 TAPy, pričom ďalšie budú do polnoci daného dňa bezplatné.

Službu „Kartuj“ môžu využiť všetci majitelia bezkontaktnej platobnej karty alebo smart zariadenia, bez rozdielu poskytovateľa a bez nutnosti registrovania sa na používanie služby. Kombinácia platobných spôsobov počas dňa však umožnená nie je. Cestujúci si budú môcť takýmto spôsobom zaobstarať cestovný lístok, vďaka prednastaveným kombinovaným označovačom, v každom vozidle MHD. Platný bude okamžite, v momente TAP-u. Onedlho spustíme informačnú kampaň, v rámci ktorej budú mať cestujúci k dispozícii web, kde nájdu všetky informácie aj odpovede na najčastejšie otázky.

Zdroj. DPB, a.s.

Komentáre sú dostupné až po prihlásení na Váš Facebook profil. Ak ste neodsúhlasili Cookies, komentáre sa nemôžu zobrazovať.