Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na obsah
Preskočiť navrch stránky Preskočiť na koniec obsahu

Informácie o obmedzení stránkových hodín MÚ MČ BA-DNV

Dátum: 27.03.2020
Počet videní: 3681
Informácie o obmedzení stránkových hodín MÚ MČ BA-DNV

obmedzenom režime budú zabezpečované len služby stavebného úradu, matriky a evidencie obyvateľstva, a to iba po predchádzajúcom telefonickom alebo mailovom dohovore.

Informácie o obmedzení stránkových hodín

 

Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Devínska Nová Ves oznamuje všetkým svojim obyvateľom, že je do odvolania pre verejnosť zatvorený. Poskytovanie služieb občanom je preto dočasne obmedzené.

obmedzenom režime budú zabezpečované len služby stavebného úradu, matriky a evidencie obyvateľstva, a to iba po predchádzajúcom telefonickom alebo mailovom dohovore.

Žiadame vás, aby ste rešpektovali preventívne opatrenia na obmedzenie šírenia ochorenia COVID-19. Po telefonickom objednaní sa na jednotlivé úkony vstupujte do priestorov Miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Devínska Nová Ves (ďalej len „MU MČ BA-DNV“) len s použitím rúška, resp. akejkoľvek inej alternatívnej ochrany tváre a nosa. Zároveň vás žiadame, aby ste dodržiavali odstup medzi prítomnými osobami, príp. vás vybavíme v exteriéri MU MČ BA-DNV. Po príchode do priestorov MU MČ BA-DNV vás žiadame o aplikáciu dezinfekčného gélu na ruky, ktorý máte k dispozícií pri vstupných dverách.

Dôrazne vás žiadame, aby ste rešpektovali opatrenie Úradu verejného zdravotníctva Slovenskej republiky č. OLP/2567/2020 zo dňa 12. marca 2020 a dodržiavali izoláciu v domácom prostredí po dobu 14 dní, ak ste sa v období od 13. marca 2020 od 7.00 h vrátili zo zahraničia, prípadne žijete s takouto osobou v spoločnej domácnosti. Rovnako žiadame, aby izoláciu v domácom prostredí dodržiavali osoby, ktoré mali pozitívnu vzorku na ochorenie COVID-19.

 

Matričný úrad

zabezpečuje svoju agendu v obmedzenom režime len po predchádzajúcom telefonickom alebo mailovom objednaní:

  1. Osvedčovanie pravosti podpisov – len v nevyhnutnom prípade
  2. Osvedčovanie fotokópií listín – len v neodkladnom prípade
  3. Vystavovanie výpisov rodných, sobášnych a úmrtných listov – len v neodkladnom prípade
  4. Uznanie otcovstva
  5. Úmrtná matrika – len na základe objednania
  6. Sobášna matrika – dočasne sa nevykonáva
  7. Osobitná matrika – dočasne sa nevykonáva

Každý pondelok a stredu od 8.00 do 9.00 h máte možnosť sa objednať telefonicky alebo mailom.

Kontakty na Matričný úrad MČ BA-DNV:
mail: emilia.miklovicova@mudnv.sk, tel.: 02/60201412
mail: diana.padychova@mudnv.sk, tel.: 02/60201430

Občania budú vybavovaní iba individuálne po predchádzajúcom objednaní. Čas vyhradený na vybavovanie úradných záležitostí je stanovený na pondelky a stredy od  9.00 do 12.00 h.

 

Evidencia obyvateľstva

zabezpečuje v obmedzenom režime svoju agendu len po predchádzajúcom telefonickom a lebo emailovom objednaní:

  1. Prihlásenie k trvalému, resp. prechodnému pobytu – v neodkladnom prípade
  2. Potvrdenie o pobyte – v neodkladnom prípade

Každý pondelok a stredu od 8.00 do 9.00 h máte možnosť sa objednať telefonicky alebo mailom. Kontakty: tel. 02/60201408, mail: bronislava.zemkova@mudnv.sk

Občania budú vybavovaní iba individuálne po predchádzajúcom objednaní. Čas vyhradený na vybavovanie úradných záležitostí je stanovený na pondelky a stredy od  9.00 do 12.00 h.

 

Stavebný úrad

zabezpečuje v obmedzenom režime svoju agendu len po predchádzajúcom telefonickom alebo emailovom objednaní:

  1. Vyznačenie právoplatnosti rozhodnutí stavebného úradu a prípadné prevzatie overenej projektovej dokumentácie;
  2. Poradenstvo v odborných otázkach, súvisiacich s vybavovaním agendy stavebného úradu – pred podaním žiadostí (napr. rozsah dokladov potrebných k jednotlivým konaniam), po podaní žiadostí, a to telefonicky a mailom.

Každý pondelok a stredu od 8.00 do 9.00 h máte možnosť sa objednať telefonicky alebo mailom.

Kontakty:
mail: ver.tothova@azet.sk
mail: lilia.lohnicka@mudnv.sk, tel.: 02/60201427
mail: kristina.laukova@mudnv.sk, tel.: 02/60201426

Občania budú vybavovaní iba individuálne po predchádzajúcom objednaní. Čas vyhradený na vybavovanie úradných záležitostí je stanovený na pondelky a stredy od  9.00 do 12.00 h.

Ostatné záležitosti môžu občania vybaviť mailom, prípadne telefonicky prostredníctvom zverejnených telefónnych čísel. Agenda každého organizačného útvaru Miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Devínska Nová Ves je priebežne zabezpečovaná.

Pre aktuálne informácie si stiahnite do svojho mobilu aplikáciu "SOM - Devínska Nová Ves" Viac info o aplikácii nádete TU