Preskočiť na hlavné menu Preskočiť na obsah
Preskočiť navrch stránky Preskočiť na koniec obsahu

Parkovanie Bystrická a Ľubovníková ulica

Vyriešený
Prijatý: 05.08.2021
Zodpovedaný: 11.08.2021
Autor: Michal
Zodpovedal: Jana Vedejová

Podnet:

Dobry den, chcel by som sa opytat ako bude riesena parkovacia politika ktorou nas ukludnujete ze sa vyriesi problem s parkovanim. Drtiva vacsina vlastnikov bytov v projekte AMBER a BYTY BYSTRICKA nemaju kupene parkovacie miesto a parkuju nam rovno pod oknami co je v podstate pre povodnych obyvatelov Bysyrickej ulice kedze sa to budovalo pre mestske vilky (staci si pozriet google street a kazdy pochopy ze pre 6 bytov je +-6 parkovacich miest). Snazime sa novym obyvatelom slusne vysvetlit ze by bolo vhodne nam neparkovat aspon pod oknami ale neda sa. Dostavame drze a arogantne odpovede ze co ich vlastne otravujeme a ich nezaujima ze nemame kde parkovat (taktiez ich nezaujima ze sa pristahovali povodne do kludnej obytnej zony s mestkymi vilkami) Snazili sme sa o odkupenie parkovacich miest od mestskej casti a magistratu ale neuspesne, snazili sme sa kupit parkovacie miesta od Developerov neuspesne, zaparkoval som teda na chodniku dostal som papucu, sused zaparkoval na developerskom mieste a bola privolana hliadka pricom dostal pokutu 30 eur. Takze sa teda pytam ako to bude riesene ? Zijem v DNV uz 31 rokov bude to zohladnovane pri pridelovani rezidentskych parkovacich miest ? Za vsetkych obyvatelov Bystrickej a Ľubovníkovej ulice by som poprosil normalnu odpoved ako bude situacia riesena a nie ze sa to prerokuje a zametie pod koberec. Nebyvame na sidlisku a chceli by sme naspat aspon kusok pokojneho byvania ake tu bolo pred vystavbou spominanych bytovych domov. Vopred dakujeme za odpoved z ktorej sa aj nieco dozvieme


Odpoveď:

Dobrý deň pán Michal, 
 
mnohé štvrte Bratislavy menia svoj charakter v medziach, ktoré im umožňuje schválený územný mestský plán Bratislavy. Mestské časti majú obmedzené kompetencie na to, aby tomu zabránili. Pri výstavbe majú developéri jasne stanovené podmienky toho, koľko parkovacích miest musia vytvoriť na počet bytov. Pri projekte Amber išlo o výstavbu 156 bytov a 198 parkovacích miest. V každom prípade sa má postupne zavádzať od októbra nová parkovacia politika PAAS. O jej zavádzaní v našej mestskej časti budeme informovať čoskoro. Čo je isté je, že bude zvýhodňovať obyvateľov s trvalým pobytom v Devínskej Novej Vsi. Parkovacia politika nebude rozlišovať, či ste obyvateľom “mestskej vilky” alebo “sídliska”. Bude plošne v Bratislave zvýhodňovať obyvateľov s trvalým pobytom v mestských častiach.
 
S pozdravom.

Komentáre sú dostupné až po prihlásení na Váš Facebook profil. Ak ste neodsúhlasili Cookies, komentáre sa nemôžu zobrazovať.